Resfeber

Har precis packat det sista. Känns ganska lugnt faktiskt, men förmodligen har jag väll glömt hälften hemma.
Om en timme åker vi mot Arlanda där vi ska ta flyget till Berlin. Stannar tills på fredag.
Ska bli kul, vi ska bo precis vid Europas största köpcentrum mitt i Berlin.
Känner jag mej själv kommer jag att få ganska mycket shoppat under de här fem dagarna. Blir förmodligen att leva på vatten och bröd efter hemkomsten fram till studenten, men det framtidens bekymmer, nu ska spenderas :)

Min resväska är neongrön sådär så det riktigt lyser om den. Skitfult, men ack så praktiskt. Aldrig sett någon med en likadan, och den syns såå bra när den kommer åkandes på rullbandet. Men skulle hellre ha denna snygga från Wedins om jag ska vara helt ärlig:
image23
Shampoo och balsam! Där kom det! Visste att det var något jag glömt att lägga ned i resväskan. Bäst jag fixar det på en gång....
 So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0