Ny frisyyyr

Spenderade hela förmiddagen hos frisören och kom fram till att det faktiskt är ett ganska trevligt sätt att spendera sin förmiddag på, med huvudet inlindat i folie så jag såg ut som något som närsomhelst skulle kunna ta sitt rymdskepp och flyga iväg till Jupiter och med så starka medel i håret att jag nästan började hallucinera.

Resultatet blev inte alls som jag hade förväntat mig när jag gick dit, men trots detta är jag faktiskt nöjd. Okej inte helt nöjd, men det har jag å andra sidan aldrig varit efter ett besök hos frisören... finns alltid någonting som man kan klaga lite på.

Efter detta återvände jag till skolan, vilket visade sig vara helt värdelöst då lektion nr 1 var inställd och lektion nr 2 bestod av eget arbete utan lärare...
Men fick iallafall tillbaks mitt projektarbete. Vi kom fram till att jag skulle göra några få pyttesmå ändringar och sedan skulle han vara nöjd. "Intressant läsning" kallade han det iallafall.... Håller tummarna för ett bra betyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0