Ibland blir jag arg.

Hatar att dessa skor alltid är slut i min storlek. Har velat köpa dem i flera månader, men varje gång de får in fler så försvinner dem innan jag hunnit beställa. Jag vill ha dem, och när det inte går då blir jag sur....

image11
Färg svart

Köp dina Donna Girl pumps online hos have2have.se!

29 kr i frakt oavsett antal skor du köper.

30 dagars öppet köp om du vill returnera eller byta de Donna Girl pumps du köpt online hos have2have.se.

Gratis returfrakt för de skor du vill returnera eller byta.

Betala dina Donna Girl pumps med faktura, kort eller postförskott.



Ovandel syntet
Foder skinn
Innersula skinn
Sula räfflad tunit

Skostorlek Normal

Storlek 37
Klackhöjd ca 8,5 cm inkl 1,5 cm platåsula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0